Сайт МО учителей биологии

Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Уроки [35]
Презентации [5]
Внеклассные мероприятия [16]
Мастер-класс [5]
ПДС [13]
Инстуктивно-методические совещания [11]
Творческие работы учеников [6]
Мероприятия [22]
Фестиваль педагогических идей [5]
Поиск
Главная » Файлы » Уроки

Убейконь С.М., (Донецький УВК№78).Фрагмент уроку з теми «Голонасінні», 7 клас.
03.08.2012, 12:50

Необхідність підвищення ефективності  уроку, як основної форми організації навчально-виховного процесу,є найактуальнішою. М.М.Скаткін писав: «Урок - «клітинка» педагогічного процесу. В ньому,як сонце в краплі води, відтворюються всі його сторони». Художник створює живописні полотна, драматург - шедеври для театру,композитор-музичні твори. Вчитель, якщо він не «урокодавач», а творець, створює урок як твір педагогічної майстерності, створює його для дітей і разом з ними.

    В дидактиці уроки класифікують за різними ознаками: виходячи з мети, етапів засвоєння учнями навчального матеріалу, методів навчання, форм організації навчальної діяльності тощо. Типологія уроків історично змінна-вона постійно уточнюється, збагачується у процесі вдосконалення  дидактичних і психологічних основ навчального процесу.Отже, моделюючи урок, насамперед необхідно, на мій погляд, встановити взаємозв’язок найсуттєвіших компонентів навчального процесу. Послідовність конкретних цілей, спрямованих на досягнення мети організації уроку, є тим внутрішнім стержнем, навколо якого розміщуються навчальний матеріал та методичні прийоми.

Особливістю сучасного уроку  є:

КОМУНІКАТИВНА СРЯМОВАНІСТЬ;

ДІЯЛЬНІСНИЙ ТА  ТЕКСТОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХОДИ.

Технологія  комунікативного навчання – навчання на підставі спілкування, що дозволяє розвивати в учнів вміння висловлювати свою думку, відстоювати її, встановлювати стосунки в групах, мікрогрупах на підставі поваги, взаєморозуміння. Навчання на підставі спілкування в інтерактивному режимі є сутністю всіх інтерактивних технологій. Ефективність групового спілкування - діяльності пояснюється закономірностями спілкування і взаємодії, за яких в учасників зростає продуктивність спільної праці.

   У своїй педагогічній праці постійно використовую технологію проблемного навчання, вважаючи її основою активізації та інтенсифікації діяльності учнів. Пропоную вашій увазі фрагмент  уроку з теми «Голонасінні», що  складається з багатьох проблемних запитань.


Категория: Уроки | Добавил: kariatida97 | Теги: урок
Просмотров: 583 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0


Учитель
для школы - это то же самое, что солнце для вселенной. Он источник той силы, которая приводит в движение всю машину. Последняя заржавеет в мертвом оцепенении, если он не сможет вдохнуть в нее жизнь и движение ...
                        А. Дистервег



Календарь
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright MyCorp © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz