Контрольно-смислові та адаптивно-преобразуючий
етапи навчального модуля з теми «Підцарство
Одноклітинні або Найпростіші. Роль найпростіших у екосистемах, їх значення для
людини»
Моделюючи урок, насамперед необхідно,на мій погляд, встановити взаємозв’язок
найсуттєвіших компонентів навчального процесу. Послідовність конкретних цілей,
спрямованих на досягнення мети організації уроку,є тим внутрішнім стержнем, навколо якого
розміщуються навчальний матеріал та методичні прийоми.
Одним из способов повышения интереса к биологии,
углубления знаний учеников по предмету
является использование современных информационных технологий, в частности
компьютерных, на различных стадиях учебного процесса.
Вашій увазі пропонується урок з
біології для учнів 9 класу з використанням ІКТ. Я вважаю, що саме використання
сучасних педагогічних технологій разом с комп’ютерними технологіями зробить
урок більш продуктивнішим.
Учительдля школы-это то же
самое, что солнцедлявселенной. Онисточниктой силы, котораяприводит в движениевсюмашину. Последняязаржавеетв мертвомоцепенении, еслионне сможетвдохнуть внее жизньидвижение... А.Дистервег